Frequently Asked Questions/Veel Gestelde Vragen

1. Ik heb een bestelling geplaatst, wanneer kan ik deze verwachten? 

Indien je de bestellig voor 15.00 hebt geplaatst en betaald dan wordt deze dezelfde dag nog verstuurd. Dit zal betekenen dat veelal je de volgende dag de bestelling kunt verwachten.

2. Ik heb besteld maar geen mail ontvangen, hoe kan dat? 

Het komt soms voor dat de mail in de spam terecht komt, of er is bij het invullen niet het correct mailadres ingevuld waardoor de bevestiging en de track and trace code niet aankomen. Stuur gerust even een email of whatsapp bericht en wij kijken het voor je na.

3.Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €3,95 voor bestellingen vanaf €50,- worden geen verzendkosten berekend. Voor België zijn de verzendkosten €9,95 en vanaf €150,- worden er geen verzendkosten berekend.

4. Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja dat kan alleen in overleg op de afgesproken tijd. 

5. Ik heb geprobeerd te bellen maar ik krijg jullie voicemail

Soms komt het wel eens voor dat wij op het schoolplein staan, even eten aan het koken zijn en soms ook wel eens naar het toilet gaan. Wees gerust, het komt goed. Spreek dan a.u.b onze voicemail in of stuur een email of whatsapp.

6. Op welk telefoonnummer zijn jullie bereikbaar?

Je kunt ons bereiken op de volgende nummers: 

06-45378702 

7. Tot wanneer zijn jullie bereikbaar?

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 9.00 tot 18.00. Mochten wij overdag niet in staat zijn om de telefoon of email te beantwoorden dan zullen wij dat in de avond alsnog doen. Wij garanderen een reactie terug binnen 24 uur.

Staat je vraag er niet bij? Dan horen wij dit graag.

 

 

© 2018 - 2019 pop-en-wagen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel